Prudential BSN Takaful

Prudential BSN Takaful

About Me

My photo
Bayan Lepas, Penang, Malaysia
Hai/Salam. Saya Siti. Assist Manager one of the Prudential Agency bertempat di KWSP Penang. Jika ada sebarang pertanyaan jangan segan silu untuk menanya, segan bertanya sesat jalan = ) Sila rujuk Intro untuk description atau brief explanation of all. Akhir sekali selamat datang ke blog saya.

Tuesday, February 15, 2011

Ayah! Ayah! Ayah Janganlah Pergi

Ayah! Ayah! Ayah nak pergi mana? Janganlah pergi, mainlah dengan saya, saya tak de kawan. Ayah nak pergi kerja sayang, cari duit untuk makan, pakaian so anak ayah akan hidup senang dan boleh pergi belajar di Universiti yang terbaik. Ayah janji balik awal ye, saya tunggu ayah kat pintu ye. Janji tau. Ayah janji sayang. Kenapa anda menipu anak anda bahawa anda akan pulang. Kita tidak tahu apakah takdir kita. Jika sesuatu terjadi pada anda, kemana mereka akan pergi untuk mencari ayah mereka yang tiada lagi di dunia ini. Ditambah lagi dengan loan kereta dan rumah. Apakah mampu isteri anda langsaikan berseorangan?
 

No comments:

Post a Comment